A continuació, trobaràs una petita finestra oberta cap a la Física i Química, una part molt important de la ciència que cada dia, amb la meva feina, intento apropar a la vida dels meus alumnes. Espero que t'agradi!
diumenge, 11 de març del 2012
MODELS ATÒMICS
Amb les següents animacions teniu quina ha estat l'evolució del model d'àtom a partir de la primera proposta per part de Dalton al 1808 fins a l'actual model mecànico-quàntic. És un clar exemple de com la ciència ha avançat en aquest aspecte, i de fet ho segueix fent, seguint el mètode científic.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada