diumenge, 11 de març del 2012

MODELS ATÒMICS

Amb les següents animacions teniu quina ha estat l'evolució del model d'àtom a partir de la primera proposta per part de Dalton al 1808 fins a l'actual model mecànico-quàntic. És un clar exemple de com la ciència ha avançat en aquest aspecte, i de fet ho segueix fent, seguint el mètode científic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada