La Física i Química a l'IES Sant Agustí

A continuació, trobaràs una petita finestra oberta cap a la Física i Química, una part molt important de la ciència que cada dia, amb la meva feina, intento apropar a la vida dels meus alumnes. Espero que t'agradi!

Pàgines

  • 3r ESO
  • 1r Batxillerat

dilluns, 22 d’octubre del 2012

VALORACIÓ ÀCID-BASE

Publicat per Mari Carmen del Moral a 19:27 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

dimecres, 10 d’octubre del 2012

TEMARI 2n BATXILLERAT

Uudd 1. estructura atòmica from 37390250R
Publicat per Mari Carmen del Moral a 21:26 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Dades personals

La meva foto
Mari Carmen del Moral
Llincenciada en Química per la UB. Sóc de Barcelona i treballo des de l'any 2003 a Eivissa com a professora de Física i Química i m'encanta viatjar!
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2013 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ▼  2012 (8)
    • ▼  d’octubre (2)
      • VALORACIÓ ÀCID-BASE
      • TEMARI 2n BATXILLERAT
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de març (4)
    • ►  de febrer (1)

La meva llista de blogs

  • Blog personal de Jordi Carmona, professor de Biologia
    Fa 9 anys
  • Blog de recursos educativos
    Crónica de Jornadas FEAE: propuestas educativas para un mundo distinto
    Fa 9 anys

La meva llista de webs

  • examenes 3º ESO
  • Educaplus
  • Applets de Física
  • Revista eureka
Tema Viatges. Imatges del tema creades per pixhook. Amb la tecnologia de Blogger.