A continuació, trobaràs una petita finestra oberta cap a la Física i Química, una part molt important de la ciència que cada dia, amb la meva feina, intento apropar a la vida dels meus alumnes. Espero que t'agradi!
divendres, 24 de febrer del 2012
EL MÈTODE CIENTÍFIC
Amb aquest vídeo, Beackman us ensenyarà de forma molt senzilla com han treballat els científics desde finals del segle XVII fins aviu dia. Amb el mètode científic, la ciencia esdevé objectiva i universal la qual cosa permet que els científics puguin compartir les investigacions i els resultats i puguin avançar. No oblidis que aquesta manera de fer també us pot ajudar a resoldre problemes de la vida quotidiana!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)